wtorek, 19 maja 2015

Wildfox Couture BATS HOODED BILLY SWEATER 4 pln



Z powodu zawirowań jakie zafundowała mi przeprowadzka, miałam małą przerwę w blogowaniu. Oto jestem z powrotem- bogatsza o kilka nowych skarbów i stałe łącze ;)

Kraków przywitał mnie nie tylko piękną pogodą, ale też nowymi sklepami z odzieżą używaną- od razu zabrałam się za poszukiwanie moich szmateksów numer 1.

W lumpeksowej sieciówce "Dawo" znalazłam rzecz, która już kiedyś widziałam w internecie i skradła moje serce- cena niestety już mniej. 

Sweterek WILDFOX w nietoperze.




***



Sweter ma mój ulubiony krój oversize plus kaptur, wykonany jest z przewiewnej tkaniny.

Sweter znalazłam w dwóch sklepach, na oficjalnej stronie Wildfox już go nie ma- pochodzi z kolekcji halloweenowej sprzed kilku lat.

Do kupienia był/jest tu:


i tu:



Za swój sweter zapłaciłam 4zł, czyli dużo mniej niż nawet cena wyprzedażowa. 

Tak sweterek prezentuje się w rzeczywistości:




A wy znacie jakieś fajne lumpeksy w Krakowie?




3 komentarze:

  1. Nie dość, że sweter o genialnym kroju, z fantastycznym kapturem i w nietoperze to jeszcze za taką cenę? Czy można otrzymać więcej szczęścia za jednym zamachem?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten sweter :)!

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytam, dlaczego w moich lumpach jeszcze na podobne swetrzysko nie natrafiłam? No jakże to tak? Farciara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń