piątek, 24 kwietnia 2015

Christian Dior za 10 € z ebay'a?

Przeglądając blogi modowe, i wszelkiego rodzaju propozycje stylizacji na nadchodzące lato nasuwa się jeden wniosek- lato 2015 ogarnął szał ubrań i dodatków w stylu hippie.



Moda zatoczyła koło ku mojej radości- uwielbiam lata 60/70, kolorową modę z tamtych lat- dlatego z wielkim podekscytowaniem przypomniałam sobie, o moim zimowym zakupie na portalu aukcyjnym ebay.de

Przez długi czas poszukiwałam unikatowych, oryginalnych okularów przeciwsłonecznych pasujących do mojego stylu- nieco przerysowanych letnich w stylu hippie.

Miałam ogromne szczęście- znalazłam rzecz, która idealnie pasowała do moich wyobrażeń i oczekiwań, po wpisaniu frazy "70s sunglasses" pojawiły się one- niesamowite okulary Diora w rewelacyjnej cenie- 10€. By nikt nie sprzątnął mi ich sprzed nosa, od razu kliknęłam kup teraz- skorzystałam z okazji, że bliska mi osoba mieszka w kraju, w którym znajdował się przedmiot- dzięki czemu za wysyłkę zapłaciłam jedyne 3,60€, a okulary odebrałam później. W przeliczeniu na polskie złote, zapłaciłam ok 45 już z wysyłką- za wspaniałą część modowej historii!

Po wyszukaniu modelu w google po numerze seryjnym, znalazłam je na stronie, okazało się że okulary pochodzą z wczesnych lat 80- co mi zupełnie nie przeszkadzało- ogromne szkła i fantazyjna rama zdecydowanie pasują do stylu lat 70. Oprawki są ciężkie, i porządnie wykonane- szkła są w kolorze bursztynowego, cieniowanego brązu. Okulary są w świetnym stanie.

Biorąc uwagę, na bardzo duży wybór rzadkich  i markowych rzeczy zdecydowanie warto zajrzeć na zagranicznego ebay'a. Przesyłka do Polski jest droższa, ale finalnie cena towaru plus koszt wysyłki i tak wychodzi na niewielką kwotę w porównaniu z tym, co możemy za to kupić. 

Mała wskazówka ode mnie- łatwiej upolować coś fajnego, gdy aukcja przedmiotu kończy się rano- wówczas mnie osób siedzi przy komputerze i można nabyć coś rewelacyjnego za prawdziwe grosze.









3 komentarze:

  1. Świetne znalezisko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 23 year-old VP Sales Allene Prawle, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Benji and Do it yourself. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a McLaren F1. kotwica

    OdpowiedzUsuń