piątek, 1 maja 2015

Płaszcz a la gobelin z second-handu


Ostatnia wizyta w secondhandzie przyczyniła się do tego, że w mojej szafie znalazła się kolejna perełka w stylu vintage.

Jako miłośniczka tego stylu uwielbiam wszelkiego rodzaju kwiaty na ubraniach i dodatkach- szczególnie kwiaty w przygaszonych i delikatnych kolorach. Podczas poszukiwań w moje ręce wpadł fenomenalny płaszcz z materiału który przypomina gobelin- torby i płaszcze z gobelinu zawsze mi się podobały. 



Mimo rozmiaru 38 płaszczyk jest dość duży- mimo wszystko nie pogniewałabym się gdyby, był jeszcze większy- uwielbiam połączenie dużej góry "oversize" z obcisłym dołem (rurki, lub spódniczka)

Z powodu wietrznej pogody, którą zafundowała nam w tym roku majówka idealnie sprawdził się na dzisiejszy spacer.



O ile można nazwać to "stylizacją", był to "outfit"robiony na szybko, w celu pokazania płaszczyka.



Z zakupu jestem nieziemsko zadowolona tym bardziej, że zupełnie niedawno spodobał mi się bardzo podobny płaszcz u bloggerki, która jak się okazało, zakupiła go w Zarze- niestety zakup miał miejsce dwa lata temu i jest obecnie praktycznie niedostępny w żadnym sklepie- także na portalach aukcyjnych w internecie. 



Drugi powód, dla którego zakup sprawił mi radość jest taki, że kilka dni temu zamówiłam sobie trampki Vans w promocyjnej cenie w sklepie internetowym, w jaki wzór- łatwo się domyśleć :) Zapłaciłam za nie niewiele, w porównaniu z tym jak bardzo mi się podobają i jak bardzo są "w moim stylu" ale o tym będzie w następnym poście.

Gdy tylko pogoda pozwoli na szersze działanie, obiecuję dodać pełną stylizację z płaszczem i innymi perełkami.


Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Świetny płaszczyk, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny♥ Moje wypady do sh najczęściej kończą się fiaskiem, trzy lata temu upolowałam czarny wiosenny płaszcz w stylu vintage, a rok temu - gobelinową sukienkę. I to w zasadzie tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny płaszcz. Poluję na taki od dawna *-*
    Zapraszam do siebie http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna marynarka<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk jest piękny :)
    poluję na podobny już trochę długo xD
    Zajrzysz, a jak ci się spodoba zaobserwujesz?
    Będzie mi miło :P
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń